Historia Ashley'a i Effie

czwartek, 3 kwietnia 2014

INFORMACJA! [ważne]

Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze zagląda, czegoś oczekuje, więc chciałabym tylko poinformować - zastanawiam się nad założeniem NOWEGO BLOGA.
Mnie samej wydaje się to absurdalne, bo jak wiadomo, nie dodaję regularnie, czasami z lenistwa, a czasami z braku czasu. W każdym razie ostatnio przyszedł mi do głowy ciekawy pomysł na opowiadanie, również o Black Veil Brides (oczywiście z motywem miłości), jednak w nim (zamiast Ashley'a) będzie Jinxx. Myślę, że byłoby to ciekawe, bo zazwyczaj widziałam opowiadania o Andy'm i Ash'u.
W ostatnim czasie dopadła mnie wena, ale nie jestem do końca przekonana do tego pomysłu. Z drugiej strony, dlaczego by nie zaryzykować?
Jeśli tylko coś postanowię, natychmiast tu napiszę. Zapewne informacje mogą się też pokazać na moim drugim blogu:
http://pozwol-byc-wolnym.blogspot.com/
Gdyby ktoś tu zajrzał, proszę, niech napiszę mi czy warto to zrobić - to na pewno pomoże mi w decyzji.
Trzymajcie się ciepło,
Cassidy
PS. Wpadnę na wasze blogi jak tylko będę mogła :)


4 komentarze:

  1. Cassidy, jestem bardzo mile zaskoczona :) Nowy blog o Jinxx'e hm.... Super pomysł :) Jak go założysz to daj mi znać. Po prostu napisz mi na http://przypadek-czyprzeznaczenie.blogspot.com, ok? Nie moge się już doczekać. Buziaki <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Och świetny pomysł! Na pewno będę czytać ^^ Weny! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będe czytać tylko podaj adres i zapraszam do siebie wszystkich zainteresowanych
    http://legionoftheblackbvbintheend.blogspot.com/
    😏❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Och wiedziałam, wiedziałam! Nie zostawiłaś nas! :D Jednak nie popadnę w depresje (jeśli pamiętasz, to wiesz, o co chodzi) :D <3

    OdpowiedzUsuń